?

Log in

 
 
28 March 2007 @ 09:14 pm
hmm  
Perhaps it's the familiarity that I'm missing right now. As I sit here, painfully watching the seconds tick by, my hair to dry and hoping that maybe my fish will clean it's own bowl.

I have far too much time on my hands and I don't like it a a damn bit. I have too much time to think, it really is killing my bliss. I must've been a bad, bad girl, cause I sizzled to extra crispy in the tanning bed tonight. It might have been a sign from God. Or the fact that I make snow look black and I'm letting my organs fry by my own free will and hard earned money. Meh.

Prom fashion Show tomorrow. oh fucking joy, let me get so excited since I dont have anyone to go with. Everyone may say " oh jess, you don't need a date!" " It won't matter, hang out with your friends, theyre the most important thing after all, *fake smile*"
Yeah, I'll do that. But wait, riddle me this, ass, will the best part be being the only one in the group with out a date, and watching all of the couples slow dance. Or wait, hold the phone, I think it might be watching everyone get shit faced drunk at the after party's and watching them make out on someone's couch. yeah that will def. be my favorite.

good lord.

And she holds the tears tight, in her eyes
cause no one needs to waste the water
she pulls her legs into her cheast
and her face only gets hotter
Maybe it wasn't serious, and maybe it wasn't love
but she's not going down with out a fight
at least a swing or a shove
she'll keep it all together,
put it under her hat
but never ever think that's the only place you're at.

the end.
 
 
Current Mood: pissed offpissed off
Current Music: don't speak - no doubt
 
 
 
...sundaybck88 on March 29th, 2007 02:32 am (UTC)
you dont remember me
i (was) friends with cassie a while back
ive been in your shoes
dont worry about all the crazy senior drama
it all works out in the end
take care
-adam